Muzik Rencah Kehidupan

Welcome to my blog. Hope you enjoy all the lyrics that I shared here. Muzik rencah hidupku.

Your comments are most welcome. :)

Tuesday, November 13, 2012

Begini Caranya - Shaheizy Sam ft. Yana Samsudin


Lirik -  Begini Caranya 
by Shaheizy Sam Ft. Yana Samsudin


Aku tak bisa mengatakan perkataan
Kelu lidah bila berdepan kamu
Percaya pada naluri hatiku
Yang nyata sudah ada depan mata



Tapi aku masih belum mengenalmu
Untuk menikmati rasa sebenar-benar cinta



Aku tahu dimana nak cari cintamu
Disini tak mungkin mengalah
Dengan apa yang mendatang



Yang ku tahu ku cuba terbaik untukmu
Yang indah jadikan kenangan
Yang duka perbetulkan



Ini caranya bagi diriku
Caranya bagi diriku



Tapi aku masih belum mengenalmu
Untuk menikmati rasa sebenar-benar cinta



Aku tahu dimana nak cari cintamu
Disini tak mungkin mengalah
Dengan apa yang mendatang



Yang ku tahu ku cuba terbaik untukmu
Yang indah jadikan kenangan
Yang duka perbetulkan



Aku tahu dimana nak cari cintamu
Disini tak mungkin mengalah
Dengan apa yang mendatang



Yang ku tahu ku cuba terbaik untukmu
Yang indah jadikan kenangan
Yang duka perbetulkan



Ini caranya bagi diriku
Caranya bagi diriku



more lyrics : http://syurgalirikmuzik.blogspot.com

No comments: